نميدونم چرا ترم آخر حس يوني نمياد..
رو مبل مورد نظر لم دادم و ي پتو مسافرتي پيچيدم دورم
حوصله هيچي نيس يه كسلي شدم ك نگو
كاراي اين روزام تي وي نگاه كردن
خوردن لم دادن
غر زدن
خوابيدن
و كلاس نرفتنه
سر كارم ك فعلا نميرم تا از هفته بعد.. به اين روزا روزگار گذرا مي گويند نقطه تمام
ما را در سایت خوبي ك از حد بگذرد نادان خيال بد كند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16