براي سين

خرید بک لینک

چندين سال پيش
من موهاي خيلي بلندي داشتم موهام تا زير كمرم ميرسيد
اما بخاطر يه آدم از سر لجبازي موهامو زدم..اونم از ته..
چ شبايي ك ب غلط كردن نيوفتادم..دلم برا موهام تنگ نميشد..
از همونجا بود فهميدم وقتي از دوس داشتني ترين چيز زندگيم گذشتم ميتونم از هرچيزي ك آزارم بده حتي شده يك بارر
دل بكنم
الان كم كم موهام دارن بلند ميشن
اما ديگ وابستگي خاصي به كوتاه بلنديش ندارم
من به همه ي آدماي اطرافم فقط اجازه ميدم يه بار اشتباه كنن حتي اگه اون اشتباه خيلي كوچيك باشه بار دوم از زندگيم حذف ميشن فرقي ام نميكنه صميمي ترين دوستم باشه يا آدمي باشه كه اومده باشه براي همراهي زندگيم
اشتباه ك كرد نميخوامش من آدم بخشيدن نيستم مامانم ٩ ماه منو تحمل كرد تو شكمش كه قلبم شكل بگيره نميزارم كسي اون قلب كه با عشق شكل گرفته رو بشكونه

+ نوشته شده در پنجشنبه سی و یکم فروردین ۱۳۹۶ساعت ۳:۵۶ ب.ظ توسط sayee |
خوبي ك از حد بگذرد نادان خيال بد كند...

ما را در سایت خوبي ك از حد بگذرد نادان خيال بد كند دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 33 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 4:09

صفحه بندی